21 noiembrie 2010

wow ce rapizi aţi fost dragilor :)) nicio oră...vă iubesc ;;)

I. Vorbele unui vis înţelept

Fată de aramă şezi cuminte în dreapta alaiului vieţii

Lasă-ţi sufletul să cadă peste vălul tinereţii

Capul şi gândurile aşează-le în poala-mi îmbatrânită.

De atat amar de vreme te-am ascuns în mine...


Ţi-am călăuzit paşii de fecioară cu propria-ţi minte.

Ca să pluteşti în nopţile plumburii, pe timp de zi să răzbeşti

Am descusut iţele temerilor tale, am alungat vremuri

Şi te-am îndepărtat de veniul amintirilor ce îmbătrâneau.


Închide-ţi porţile, lasă doar ploaia blândă să se aştearnă din amurg

Pe roadele vieţii de acum şi vântul să le mângâie plăpând.

Simte-mi mireasma de linişte ce te învăluie o dată cu tăcerea nopţii,

Pleoapele or să-ţi cadă greu în mâinile sorţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu