08 noiembrie 2010

:)

Buna sa va fie inima si mintea si mai si..
Revin cu un post la fel de "interesant" ca si celelalte...sau poate mai bun :))-imi place sa ma mint singura.

De ceva timp (saptamani) ma ofilesc incet observand ca prea multe se schimba in ultimul hal... da, eu zic asta pt. ca de obicei sunt persoana aia pasiva ce ori isi vede de treaba ei, ori sta si observa ce se intampla prin jurul sau.
O data cu faculta au inceput sa zboare toate: timpul, oamenii (dau si ei de oxigen nou si cred ca le cresc aripi- si eu am crezut ca va fi la fel de fain,dar nu), vorbele... frunzele, copacii (aia inca nu, dar urmeaza)...etc.
Azi am avut o "revelatie"... timpul de cand a inceput faculta, impartit pe zile s-ar cataloga astfel pt. mine: 1. zile care nu mai vreau sa treaca; 2. zile pe care le-as putea ocoli; 3. zile care ma mananca de vie. Toate astea sunt determinate de persoanele din jur si de tot felul de actiuni bata-le cucu`.
Sa le luam pe rand...

1. Zile care nu mai vreau sa treaca. Acestea sunt cele mai rare, de obicei in care apuc in sfarsit sa ma revad cu cel putin un prieten, sa facem pe porumbeii -sa zburam deasupra celorlalti noi facandu-ne treburile unde si cum vrem fara sa ne pese :)). Nu prea tine de faptul ca nu merg la faculta in ziua aia... ci de faptul ca nu am de facut nimic legat de ea :))- sau ca nu sunt din nou obosita doar la gandul ca urmeaza sa ma inghesui intr-un mediu unde nu ma simt prea grozav.

2. Zile pe care le-as putea ocoli. Zilele in care prefer sa am creierul gol si sa nu ma gandesc la cate muste am vazut, la cate ciocuri ce miscau fara sunet m-am uitat in gol, cate coate am dat sa-mi fac loc pe strada, etc. Da, din pacate acestea sunt zilele pierdute de multe ori degeaba intrebandu-ma ce drac de rost au :). Si mai rau e ca sunt cele mai dese pt. ca se inmultesc zilele fara vreun prieten adevarat sau o vorba care sa zici ca merita pe langa tine.

3. Zilele care ma mananca de vie. Cele horror...ca azi... cu sunete de fantome prin amfiteatru in timpul cursului- din vina vantului- :)))- glumesc, era funny pana sa nu imi amintesc ca-mi vine sa adorm din cauza profului. Zilele astea-s stres, de obicei is cele mai lungi, alea in care iti amintesti cate ai de facut sau ca esti in pom cu prea multe chestii si nu sti incotro sa fugi. De obicei atunci realizez ca nu stiu cum sa-mi impart timpul si de aia trec de la o extrema la alta cu programul asta haotic. Pentru mine inseamna si destule dezamagiri si pareri de rau fata de ceea ce ma inconjoara, maybe that`s why I don`t fit. Dar nu conteaza, ma descurc atata timp cat nu-mi fac din neuroni artificii in creier si iese fumul pe nari...

Daca si la voi se incadreaza zilele in categoriile astea (nu neaparat cu descrierile), ma bucur ca v`am facut sa dati din coditza si sa fiti de acord cu mine- in cazul asta puteti si voi sa bifati una din casetutele de mai jos sa stiu ca n-a fost degeaba scris postul :)). Daca nu, nu conteaza...nu pt mine, dar poate nici ce am scris nu conteaza pt voi so...am fi chit.

Păci! Sa mancati bine, ca de trait ne-a rezolvat Basescutza ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu