29 noiembrie 2010

2 in 1

Consider că starea duală în acelaşi timp pe care o am din când în când e o artă al naibii de enervantă. Momentan sunt happy şi am o barieră de care mă tot lovesc cu capul, drace ia-o :)). E amestecătura aceea ciudată dintre ce ai vrea să faci şi starea fizică sau psihică ce nu te lasă.

În momentul de faţă îmi simt creierul hiperactiv dându-se în stânga şi în dreapta încercând să iasă pe urechi pt că nu-i dau voie să se exteriorizeze... nu e un sentiment chiar plăcut, dar dacă am face tot ce ne taie capul am apuca-o pe căi greşite/necunoscute sau altă descriere pe care o vreţi voi. Un lucru e sigur... în curând va obosi şi va trece în cealaltă extremă... aşa se întâmplă tuturor la un moment dat... pot să jur că ştiţi la ce mă refer, măcar câţiva să fi trecut prin stări de genul.

Soluţia? Presupun că ar trebui să dăm drumul stării pozitive în ce mod vrem ca apoi să nu avem de suferit mai târziu... de preferat ar fi să nu produceţi pagube de orice natură.

Păci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu