01 iulie 2010

Ultima proba la bac

Maine e oficial ultima zi ca eleva de cls a12-a.
Stateam cu vecina M. afara in spatele blocului si ne aminteam cat stres si cata nerabdare am putut avea cu bacul asta. Stateam ca disperatele in spate (cum le zicem noi la curticica si parcarea din spatele blocului) si citeam comedia si basmul la lumina orbitoare a unui bec.(sa stiti ca am crezut ca o sa chioram de la cat de slaba era) sau ne uitam cu o seara inainte pe forumuri ca deh s-o zice ceva de subiecte. De tzeapa de dupa nu mai pomenesc ca ne-am luat-o multi cu romana sa recunoastem...
Mate ca mate, istoria ca istoria, cu ciuda ca am dat pe de langa cu raspunsurile sau cu bucurie ca am scapat de inca una...
Stiam ca vom rade uitandu-ne in spate si depananad amintiri de... cateva zile :)). Totusi inca nu s-a terminat, mai e o zi, dar sunt mai mult adormita decat stresata. Trista? Melancolica? Bucuroasa? Nu stiu cum sunt, voi afla peste cateva zile dupa ce ies din starea asta de agonie pt. ca nu realizez inca ce simt cu privire la viitorul apropiat.

Sper ca nu v-am plictisit degeaba si v-a venit si voua somnu ca e tarziu, trebe sa dormiti ce naiba :)).
Zebwa va ureaza vise amestecate. Pace (păci)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu