03 iulie 2010

Hai faiv si citate despre dor

Neatza concetateni!

Stateam cu ochii injumatatit deschisi si ma uitam pe anumite hai faiv`uri acum ceva minute. Ghici ce? Multi care au absolvit anul asta liceul si-au amintit abia acum sa puna poze cu toti colegii de clasa :)). Vai... imi va fi dor de tine! Amintirea este o comoara nu stiu de care si nu stiu cand si unde o vom regasi vai!!! :(( [nu conteaza ca ne`am salutat de 2 ori pe an cat am fost colegi, mie imi va fi dor sa te ignor,crede-ma] paranteza aia nu e scrisa de ei, e doar o realitate pe care nu o afiseaza nimeni pe hi5 :)) sau alte briz-brizuri de gen.

Nu-mi amintesc sa fi mintit chiar in halu asta nici macar in albumele de clasa a12a unde logic trebe sa scri frumos ca deh... vad parintii colegilor, vad profii, familiile familiilor lor, etc. Nu interpretati gresit, am cautat in fiecare din colegi ceva bun de zis, fiind oameni am gasit si calitati reale pe care le`am scris... dar de aia tot nu am scris la multi ca imi va fi dor de voi, tocmai pt k abia am vorbit cu unii in ultimii ani de liceu.
Revenind la subiect... de ce toti se prefac ca a fost MINUNAT sa petreaca anumite momente cu niste oamenii cu care abia se salutau?!

Mie una imi va fi mai dor de prietenii mei imprastiati prin tot liceul decat de iubitii mei superbi colegi cu care nu prea vorbeam (sunt cateva exceptii printre ei - cei de treaba). Voi cum stati la capitolul asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu