06 iulie 2010

Semnale de fum din carantina

Stau ca un vampir in camera de 2 zile si dorm aproape non-stop. Motivul: am racit (da da stiu vorba aia ironica despre oamenii raciti si vara).
Ochii mei deja abia suporta lumnina zilei (nu mai pomenesc de cea a soarelui), ca dovada stau cu ochelarii de soare pe nas in timp ce scriu pe blog... ce nu fac eu pt voi? :)) right
M-am saturat sa zic doo cuvinte si sa tusesc... macar de-ar avea cineva nevoie in vreun film de un personaj care sa tuseasca si sa "sopteasca" in acelasi timp... dar nu! Sansa mereu trece pe langa abilitatile mele :((

O singura plangere am la unii medici la care trebuie sa faci programare si cu o luna inainte de a te imbolnavi ca sa ajungi la timp (la timp adica atunci cand esti bolnav). Adica suni, abia poti sa vorbesti, te chinui sa te programezi cat mai repede si tanti de la capatul firului iti zice ca e liber de abia peste minim 3-4 zile(asta-i cu noroc). Si se mai plange Oana Cuzino la emisiunea "Ce se intampla doctore?" ca oamenii isi stabilesc singuri tratamentul tot mai des si gresesc...
Incep sa ma intreb: Ar trebui totusi sa mearga omul la urgente ca sa primeasca atentie la timp chiar si pentru o simpla raceala?
As mai avea de spus,dar e frumos sa ma abtin, totusi am fost primita azi (dupa ce era sa adorm pe scaun ca nu aveam programare si da-i si lasa-i pe altii....)

Orice sa fi in Romania, doar bolnav nu...
Ma intorc in pat. Pace voua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu