24 iulie 2010

O alta zi... si cam atat

Ce te faci atunci cand cea mai interesanta zi din viata ta este aia in care nu faci nimic sau in care nu ti se intampla mai nimic? Cel putin in asta se transforma incetu cu incetu vacanta asta...

De cand am dat bacul am renuntat partial la niste obiceiuri care le consideram vicii...inainte de bac. Exemplu: palavrageala metaforica pe mess cu limbaj imbarligat si cu impresii fantastice de lene eterna. Mai nou citesc tot mai des urmatoarele chestii pe mess "mi-e lene", "mor", "am o stare d-aia...", etc. (inelegeti voi ca sunteti copii vaccinati si crescuti). Culmea e ca parca nici eu nu sunt prea departe, stau de multe ori in fata compului si ma uit prin monitor cu o privire bleaga a carei "sef " (creierul) e prea uzat sa mai poata procesa vreo informatie la care trebuie sa mai si raspunda (x: vi pe afara? - dupa 5 minute- eu: nu stiu...). :)) Vacanta asta pare sa se imputa incet si sigur, nu numai pt. mine.

Deci de cele mai multe ori imi dau seama ca cea mai super tare zi din vacanta este cea in care te holbezi intr-un loc fara rost, fara sa sti de ce si mai ales fara sa sti cum sa te misti din el. Sper macar in ultimele 2 luni sa se mai amelioreze scartaiturile de rigoare ca altfel vai s-amar de distractia noastra, suntem tristi bha...
Pace! -_-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu