18 aprilie 2013

Introspectii


Ne intalnim din nou, tu privitor al cugetarilor mele.

Plec in abis cu aceasta postare culegand ganduri de ici colo, combinand inspiratii si gustand apoi o recitire integrala a ce am dezvaluit aici.
Cand a fost ultima data cand ti`ai ascultat fiecare gand din minte? Ascultat, nu auzit, fa diferenta. Ascultandu`l te va invata ceva despre tine cu siguranta, auzindu`l si lasandu`l sa plece singur este ca un zgomot de fundal deranjant.
Cand ai vibrat ultima data in armonie cu adevaratele tale sentimente, emotii? Nu minti ca te lasi purtat de ele, le dictezi aproape mereu ce sa`ti cante si incurci stilurile de dans in dizarmonie. Ele iti pot dicta mai mult decat le vei putea tu invata vreodata, ele isi vor cere dreptul atunci cand ai cea mai mica vulnerabilitate in a le asculta. Nu intentionam sa scriu astazi, am inceput orbeste si totusi acum ceva ma apasa in piept, da, este sufletul care isi cere dreptul si caruia nu i`am spus: "Acum pot fi vulnerabila!". El stie, isi cere dreptul de eliberare si varsare a presiunii interioare pe care nu o lasi sa plece.
Cand te`ai intrebat ultima data daca ceea ce faci SIMTI ca este prielnic pentru tine? Tu mereu simti, mai puternic, mai slab, dar mereu simti. Nu va simti NIMENI pentru tine cum esti, cum te simti. Tu esti nevoit sa te suporti non-stop, sa te iubesti complet, nu cu jumatate de norma cum o fac cei din jurul tau. Iubirea completa fata de tine, cu bune, cu rele... acceptarea iti dau aripile de care ai nevoie ca sa plutesti peste greutatile din jurul tau.
Eu nu am ascultat de mine, am ascultat de norme si reguli. Adevaratele mele sentimente si emotii s`au ascuns ca lasele din cauza influentelor din exterior, deoarece le`am lasat sa`mi dicteze cine sunt. Am facut ceea ce mi s`a sugerat ca ar fi prielnic pentru mine si mi`a daunat pentru ca simteam nevoia uneori sa incalc acele "norme sociale", iar eu m`am cenzurat.

E o cascada interioara in fiecare, care trebuie lasata sa curga peste toti bolovanii, sa ofere un mediu prielnic vietii si sa erodeze ce nu este benefic pentru cursul apei. (metafora, you don't say?! :)) )

Curgi o data cu timpul, aseaza`te si intreaba`te: Eu ce fac pentru cascada din mine? Nu cumva incerc sa`i schimb in mod fortat directia si acest lucru erodeaza ce este benefic in mine?

Un comentariu:

  1. I'm happy that you wrote this. I had a feeling that you would sooner or later. Good job ;)

    RăspundețiȘtergere